Synpunkter

Vi arbetar ständigt med att förbättra och utveckla vår verksamhet. 
Dina synpunkter är därför viktiga för oss och välkomnas.

Rutiner för synpunktshantering
Om du som elev eller vårdnadshavare anser att något inte motsvarar dina förväntningar kontaktar du först den som ditt klagomål berör.
Om du upplever att du inte fått den hjälp du behöver eller att problemet kvarstår kontakta rektorn.

Skriftliga synpunkter/klagomål
Förutom muntliga synpunkter kan du även lämna dina synpunkter/klagomål skriftligen till oss på 3 alternativa sätt:

Eller

  • Skicka brev till oss på följande adress:

Safirskolan AB
Januarigatan 2
415 46 Göteborg

 

Om ett problem kvarstår kommer det att dokumenteras samt utredas.
För att kunna återkoppla till dig, var god och lämna dina kontaktuppgifter.
Återkoppling sker så snart utredningen är klar, senast inom 14 dagar.